Ülekaalulisus 28.06.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
"Kehamassi indeks 45, tähendab see, et teie puhul on tegemist väga tugeva rasvumisega. Te peate viivitamata hakkama kaalus maha võtma! Teie normaalkaal peaks olema 60 kg." Sain sellise vastuse kergemaks.ee. Olen 23 a ja kaalun 126 kg ja 1.67 cm pikk, mis peaksin tegema, ei aita ükski dieet ega trenn ka ei aita...mida teha, kuhu pöörduda...
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mistahes viisi te kaalulangetamiseks ka valite on esimese asjana vaja siiski leida kaalutõusu põhjus. Saan kirja põhjal aru, et kaalutõus sai alguse kuskil gümnaasiumis, mitte varem. Kui tõesti muu ei aita võib kaaluda kirurgilist sekkumist. Teist ja teie loost parema ülevaate saamiseks soovitaksin teil tulla vastuvõtule, et saaksime siis juba koos edasise osas mingi programmi teha.
Vastuvõtu kohta saate info saates meili aadressil toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala