Kõhugaasid 21.03.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on juba pikemat aega kõhus imelik tunne. Gaasid, ma usun. Kogu aeg tunne, nagu kõhus midagi plahvataks. Kõht teeb väga kahtlaseid hääli, eriti, kui kõhuli või selili olen. Ja gaasid välja ka väga tulla ei taha :/ Ei oska midagi väga teha..
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjast ei selgu väga täpselt, milles on probleem ja seetõttu on konkreetset nõu raske anda. Soovitan teil minna ikkagi arsti vastuvõtule, kus siis saab selgitada probleemi olemust ja kui osutub vajalikuks, teha ka uuringuid.
Parimatega, dr.Ehala