Beebile linaseemneõli? 22.02.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Sooviksin küsida, et mis õli oleks parim 6kuusele lapseele püreedesse panekuks? Olen kuulnud, et rapsiõli, aga kui ma ise kasutan linaseemneõli, mis on teada tuntud hea omega rasvhapete poolest, kas võiksin ka lapsele seda panna? Või kas üldse peab normkaalulisele lapsele toidu sisse õli panema?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nii väikesele pole toidu sisse vaja mingisugust õli lisada.
Parimatega, dr.Ehala