Öine söömine 20.02.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Minul selline mure, et ei oska söögiga piiri pidada, aga kõige peamine, mille pärast otsin probleemi põhjust, on öine söömine, mida ei oska seletada ja ohjata ka ei suuda. Ei teagi kuhu pöörduda või mis teha sellise probleemiga, mulle vähemalt tundub see tõsise probleemina.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tegu võib olla tõsisema probleemiga (toitumishäirega?), mille tulemuseks on varem või hiljem terviseprobleemid. Soovi korral võite tulla minu vastuvõtule Tallinna TÜ Meestekliinikusse, aadressil Gonsiori 3. Registreerumiseks saatke meil aadressile meestekliinik@kliinikum.ee. Samuti soovitan teil nõu pidada mõne psühholoogiga. Toitumisalast nõu saate näiteks keskusest Sensus. Tallinnas käib koos ka anonümsete ülesööjate grupp(OA). Viimase kohta leiate infot leheküljelt http://oaestonia.wordpress.com/
Parimatega, dr.Ehala