Cayanne pipar + kroom 2 13.02.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Soovin kaalu alandada. Olen 174 cm pikk ja kaalun 84 kilo.
Tegelen 2-3 korda nädalas aeroobse treeninguga umbes tund aega. Jalutan samuti iga päev.
Öelge palun, kas abistava vahendina võiks kasu olla toidulisandist Cayanne pipar + kroom 2?
Oleksin vastuse eest tänulik!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sageli küsitakse toidulisandite kohta ning nagu ikka ütlen ka antud toote kohta, et kindlasti ei lange kaal ilma oma toitumisharjumusi parandamata. Teatud toetav toime seedetegevusele võib olemas olla, kuid üleliia ühelegi preparaadile loota ei maksaks.
Parimatega, dr.Ehala