Mao ülihappesus, õllejoomine 29.01.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Suured tänud teile vastuse eest! Väljendasin ennast kirjas natuke valesti, jättes mulje, et tarbin õlut terve elu:), muidugi ei ole seotud mu mao ülihappesus sellest, kuna õlle avastasin enda jaoks alles mõned päevad tagasi. Ja nagu ma mainisin, siis mitte kui maitsva alkoholi tõttu, vaid pigem ikka kasulikkuse mõttes. Kõike paremat teile!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tänud tagasiside eest.
Parimatega, dr.Ehala