Maovähenduse opp 09.11.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Mul on siuke probleem, et olen ülekaaluline ja kaalun 135 kg ja olen 17. Ma olen püüdnud kaalu vähendada juiba 14-aastasest saadik, aga pole õnnestund, arsti juures ja igal pool käidud. Kaal aga aina kasvab ja mulle tundub, et see on nüüd ainus võimalus. Kas 17-aastaselt oleks võimalik seda operatsiooni teha?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähenduse lõikus pole imevahend ning selle läbiviimisel on omad kindlad kriteeriumid. Eestis alla 18 aastasi ei opereerita. Lõikuse kohta saate enam teavet kergemaks.ee leheküljelt.
Heade soovidega, dr.Ehala