Magu vähendav operatsioon 28.10.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen 51 a., kuskil 10 a. tagasi kaalusin 58 kg, nüüd kaalun 92kg. Tagajärg: kõrge vererõhk, kõrge kolesterool, liigeste valu. Sooviksin teha maovähendusoperatsiooni, kuhu pöörduda? Tänan
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähenduslõikusel on omad kindlad näidustused. Täpsemat informatsiooni nii lõikuse enda kui selle tegijate kohta saate leheküljelt kergemaks.ee
Parimatega, dr.Ehala