Proteiinijook 08.10.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist ....
küsimus on selline, et mida aitab proteiinijook ?? Ja kuidas seda valmistada tuleb ?:))
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Proteiinijooke soovitatakse tarbida teinekord suuremate füüsiliste koormuste ning raskemate treeningute , aga ka teatud haiguste ärgselt, taastamaks/ hoidmaks eelkõige lihaseid. Kaalulangetamise eesmärgil on proteiinijoogid kasutusel seetõttu, et aitavad teinekord pisut paremini ja kauem hoida täiskõhutunnet ning mõjutavad teatud ainevahetusprotsesse. Proteiinijooke toodavad erinevad firmad, kelle tooted on saadaval nii spordipoodides kui apteekides. Tavatingimustes ei näe spetsiaalsete proteiinijookide tarvitamiseks põhjust kuna normaalne tasakaalustatud toiduvalik tagab keha toimimiseks piisava valgukoguse.
Heade soovidega, dr.Ehala