Vastuvõtule tulek 05.10.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Sooviks tulla Teie vastuvõtule, et saada toitumisalast nõu. Kas Teil on lähiajal mõni vaba konsultatsiooniaeg Tartus?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tartusse vastuvõtule tulen detsemri algul. Täpne kuupäev selgub lähipäevil. Kui tegu kaaluprobleemiga, siis on hea enne vastuvõtule tulekut pidada nädala jooksul toidupäevikut.
Heade soovidega, dr.Ehala