Mao vähendamine 30.09.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Ma kaalun 193 kg. Olen proovinud erinevaid dieete, nüüd veresuhkur 17,9, ei oska enam midagi teha, kuigi ei söö midagi, mis võiks kaalu nii tõsta, samuti ka mitte magusat.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Taolise kaalu juures on maovähendus lõikus üks ravivõimalustest, kuid siin tuleb arvestada kõiki kaasuvaid tegureid ning alles siis saab otsustada, kas lõikus sobib. Ravivõimaluste selgitamiseks kutsun teid vastuvõtule (Tallinn, TÜK Androloogiakeskus- Gonsiori 3). Registreeruda saate aadressil meestekliinik@kliinikum.ee või toitumine@kliinikum.ee
Parimatega, dr.Ehala