Ülekaalulisus 05.06.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Olen 21-aastane, 176 cm pikk ja kaalun 118 kg. Soovin abi, kuhu peaksin pöörduma ja millised oleksid minu variandid kaalust alla võtmisel?
Olen teinud dieete, ennast näljutanud, jälginud mida söön ja püüdnud liikuda nii palju kui võimalik, aga kahjuks on isegi see väike kaalulangus tagasi tulnud.
Tänan ette.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui soovite omal käel proovida võib kasutada näiteks toitumine.ee või kaaluabi.ee keskkonna abi. Nõu tasub pidada oma perearstiga. Kui soovite tulla toitumisnõustamisele, siis mina võtan vastu Tallinnas ning korra kuus ka Tartus.
Heade soovidega, dr.Ehala