Imiku piimasegu 24.05.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ostsin Aptamili HA1, peale on kirjutatud hüpoallergeenne piimasegu, kas ma võin seda beebile anda või on see mõeldud allergikutele (et ma siis ei tohi anda lapsele)?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud küsimuse osas jään ilmselt vastuse võlgu, sest väikelaste toitumisega ma oma töös kokku ei puutu. Samas kui tootel pole märget, et viimane on mingile kindlale vanusegrupile või kindla diagnoosiga väikelastele, peaks see segu sobima. Hüpoallergeenne peaks tähendama tootel ilmselt seda, et ta ei kutsu esile allergiat kuna imikud on väga tundlikud.
Heade soovidega, dr.Ehala