Dieet 03.05.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuidas Te defineeriksite mõistet "range dieet"?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Peate ilmselt oma küsimuses silmas kaalu alandamiseks mõeldud dieete. Kui nii, siis minu jaoks on range dieedi näol tegu kas väga madala päevase kaloraažiga ja/või väga piiratud toiduvalikuga dieetidega, mille puhul on sageli ohuks võimalik toitainetevaegus. Kui taolised dieedid osutuvad vajalikuks, siis on neid soovitav pidada siiski mõne nõustaja järelvalve all.
Heade soovidega, dr.Ehala