Kaalu alandamine 23.04.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kui palju peaksin ma alla võtma, kui kaalun 88 kg ja olen 172 cm pikk?
Sooviksin saada üheksanda klassi lõpuks normaal kaalu ( lõpetan aastal 2010).
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui küsite, et mis oleks soovitav kehakaal, siis võiks see olla teie puhul ~10-15 kilo vähem. Kaal sõltub aga mitmetest asjaoludest, mistõttu inimest nägemata on konkreetseid soovitusi raske anda. Nagu ikka taoliste kirjade puhul soovitan teilgi läbi töötada toitumine.ee ja trimm.ee leheküljed, mille abil saate kindlasti viia sisse oma elustiilis vajalikud muutused ning kus toodud programmid aitavad teil end paremini jälgida.
Heade soovidega, dr.Ehala