Uurimistöö 01.04.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
E-mail, mis ma teie suunas saatsin tuli tagasi.
Mul ei ole küsimust vaid hoopis palve, kas Te oleksite nõus vastama lõpu uurimistöö intervjuule( teemaks E-ained), mis on lühike ja nõuab minimaalset aega.
Ette tänades,
Helina S.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olen küll, aga palun saatke küsimustik meilile
Kristel.Ehala-Aleksejev@kliinikum.ee