Valu vasakul roiete all - milliste teedega leevendada? 19.03.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mis ravimtaimedega teed teha?
5a tagasi oli sapipõies liiv
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sellele küsimusele oskaksid paremini vastata meie taimetargad (Aive Luigela jt), kuid küüslauk, mis on teada tuntud raviomadustega, on soovitatav ka sapiliiva korra.
Parimatega, dr.Ehala