Mao operatsioon 18.02.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ma olen ülekaaluline. Olen proovinud pidada dieeti, see on ka varemalt tulemusi andnud. Nüüd olen aga jälle juurde võtnud. Ma ei suuda magusast loobuda, kuigi olen proovinud korduvalt, aga ei õnnestu. Mis tingimused selleks peaks olema, et saada mao operatsiooni?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Bariaatriline kirurgia on viimane viis kaalu korrigeerida ning siingi on eelduseks, et inimene teeb endale selgeks toitumise ja igapäevase füüsilise koormuse alused. Mao vähendamine ei tähenda, et peale lõikust võite toituda kuidas juhtub. Lõikust tehakse neile, kelle kehamassi indeks on 40. Bariaatrilise kirurgia kohta saate lugeda aadressilt http://www.med24.ee/eesti/perearst/article_id-970
Heade soovidega,
dr.Ehala