Rasvumine 05.02.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Mul on selline mure, et olen liiga kogukas. Omal on raske olla. Vahel võtab lausa hingeldama, kui kiiresti kõnnin. Elan Pärnus. Olen kaalunud kaalujälgijatega liituda. Pidevalt on magusaisu, kaalun 104 kg ja olen 170 p. Või oskate mulle midagi paremat soovitada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui olete inimene, kellele mõjub hästi grupi toetus, siis on kaalujälgijad ehk tänase nimetusega figuurisõbrad ilmselt teie jaoks õige koht. Kui soovite enam üksinda tegutseda, siis selles osas abistavad teid erinevad interneti keskkonnad (toitumine.ee; kaaluabi.ee, jt). Oluline on, et oleksite oma tegevuses järjepidev, sest vaid nii saab loota püsivatele tulemustele.
Heade soovidega, dr.Ehala