Madal kehakaal 02.02.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on suur mure, kehakaal on nii madal hetkel - vist kaalun 45kg koos asjadega ja pikk olen 1,65.
Viimasel ajal on silma eest mustaks läinud ka. Mis ma peaks tegema, juba niii suur mure, ainult kehakaal läheb alla!:( söön, söön küll, aga ikka.
Palun nõu, mis peaks tegema või kuhu pöörduma:(
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Küsimus on, et kas kaalulangus on seotud tervise- või toitumisprobleemidega. Kui te ei ole, siis soovitaksin teha siiski tervisekontrolli. Mis puudutab toitumist, siis esimese asjana tuleks selgeks teha, kas päevane saadud energiakogus toidu näol vastab teie vajadustele. Selleks võiks pidada toitumispäevikut ning saadut analüüsida. Abiks võite kasutada toitumine.ee lehekülge. Toitumine olgu korrapärane ning toidukordade vahed ei tohiks ületada 3 tundi, seega olgu vähemalt 3 põhitoidukorda ja mõned vahepalad. Vajadusel võite tulla vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala