Kaalus juurde 22.01.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on vastupidine mure võrreldes siin teiste probleemidega. Olen 28a vana ja tegelenud jõusaalitreeninguga juba 10a. Mure selles, et kaal on kogu aeg 75 kg olnud. Ka jõunäitajad pole paranenud. Viimased 5a. olen treeninud treeneri all, ning toitumises ja trennis ei saa probleemid olla. Isegi treener on mind korduvalt arsti poole suunanud, kuna tema mind rohkem aidata ei saa. Olen kasutanud ka erinevaid toidulisandeid, millest ka abi polnud. Kui proovisin 3kordselt kaloritega päeva annust ületada, siis hakkas vöö ümber rasv küll tulema, aga lihased ja jõunäitajad ei paranenud. Oli ka vahepeal selline rahutus ja unehäired, siis käisin arsti juures kilpnäärme talituse proovi tegema, et äkki on ületalitlus, aga kõik oli korras. Kunagi oli ka paar aastat järjest palavik 37,2, siis sai ka kogu aeg arsti vastuvõtul käia ja vereproove anda, aga põletikku ei näidanud. Ega siin Pärnus arstid eriti huvi ka välja ei näita minu probleemi vastu, sellepärast proovisingi siin õnne proovida. Äkki võtaks keegi Tartu või Tallinna arstidest mind jutule.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui soovite võite tulla vastuvõtule, mis toimub Tallinnas, aadressil Gonsiori 3, II korrus. Registreerumine aadressil toitumine@kliinikum.ee Enne vastuvõtule tulekut pidada palun päevikut toitumise ning päevase füüsilise koormuse kohta.
Heade soovidega, dr.Ehala