Toitumishäire 29.12.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kai29.12.10 18:01kui olin 14-aastane, kadus mul söögiisu...olin väga peenike ja päevad hilinesid. Neid taheti isegi esile kutsuda, kuid õnneks enne seda hakkasid...Peale seda on mul olnud nälgimine ja pidevad õgimissööstud. Nüüdseks olen 20-aastane ja teadvustasin endale söömishäiret. Teen ka trenni, kuid ideaalkaalus tahaksin olla 53-55. Olen ka 162 cm pikk, kuid hetkel kaalun ma 69 kilo...kaal kõigub sinna-tänna. Kuhu ma peaksin pöörduma oma murega? Tööl haiglas öeldi, et võiksin vaadata meie psühhiaatrit, kuid ma ei oska midagi arvata. Kuhu peaks minema, mida tegema, sest et jooksen pidevalt omadega kokku tänu sellele häirele..
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Taolise probleemiga võite pöörduda Tartu Psühhiaatria Haigla toitumishäiretega tegelevasse üksusesse. Tallinnas saab nõu keskusest Sensus(Tõnismägi 3A). Toitumise osas võite tulla minu vastuvõtule.
Parimatega,
dr.Ehala