Tabletid lisaks trennile 01.12.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 174 cm pikk ja kaalun umbes 82 kilo. Teen nädalas 2 korda ergomeetri trenni ja lisaks ka kord ujumist. Kas oleks mõistlik kehakaalu alandamiseks võtta mingeid abistavaid vahendeid nagu näiteks Tonalin või muud CLA tooted? Kas Teie soovitaksite neid?
Ette tänades,
K.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui soovite oma kehakaalu alandada, siis esimesel kohal on ikkagi toitumis-, liikumisharjumuste korrigeerimine. Antud toidulisandeid võite juurde kasutada, kuid ainult viimastele lootma jääda ei tasu.
Heade soovidega, dr.Ehala