Lõhn sõrmedel 22.10.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Selline imelik küsimus mul, ei oska kuhugi mujale pöörduda.
Et vahel sõrmeotsad lõhnavad/haisevad (nagu söögilõhn vms). Pesen käsi palju tahes, aga ära ei kao. Hais kestab paar päeva ja siis kaob ära ja siis mingi aja pärast on uuesti. Muidu hoian puhtust ja pesen tihti käsi ja ei suitseta.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt jään minagi siin teile vastuse osas võlgu. Teinekord võivad meile endile ebameeldivana tunduvad kehalõhnad olla seotud mingite toiduainetega mida tarbime. Võib-olla tasub end selles osas jälgida, kuid enamat hetkel teile soovitada ei oska.
Heade soovidega, dr.Ehala