Keel 23.09.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mind segab minu keel. Ta oleks nagu võõrkeha, kiheleb, aga söömisel maitseid eristab.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui küsite, et millise arsti poole pöörduda, siis soovitan kõigepealt siiski rääkida oma perearstiga. Kui teil on olnud aneemia(kehvveresus), siis soovitan teha kontrollanalüüsid, sest nii raua- kui ka vereloomeks oluliste B-grupi vitamiinide puudus võib olla kirjas mainitud kaebuste põhjustajaks.
Heade sovidega, dr.Ehala