Toitumine ja ülekaalulisus 10.09.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mida peaksin sööma, et kaalu rohkem alandada?
Kas te oskate soovitada mingit toitu või mis ma tegema peaksin?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toitumisalast nõu ei saa anda teadmata, mida te täpselt sööte ja milline on teie päevane füüsiline aktiivsus. Võin vaid välja tuua mõned olulised punktid, millega sageli ei arvestata. Toitumine peab olema regulaarne ning hommikusöök on oluline. Seevastu õhtusöök ei tohiks ületada 25-30% päevasest kogukaloraažist (küllalt sageli on aga just õhtusöök päeva tugevaim toidukord). Te ei maini oma kirjas füüsilist koormust. Kui viimane on vähene, soovitan mõelda ka sellele. Toitumisalast nõu leiate lisaks toitumine.ee leheküljelt.
Heade soovidega, dr.Ehala