Ülekaal 02.09.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
sooviksin oma muret kurta. Asi on nii, et mul avastati, et mul on neerupuudulikus ja mulle siirdati uus neer, aga asi on selles, et ma kaalun 65 kg ja ma olen pikk 150 cm. Sooviksin alla saada, et ma poleks nii paks, aga ma ise ei saa sellega toime. Siis ma mõtlesin, et äkki Te saate mind aidata selles probleemis.
Kui Te tahate veel midagi täpsemalt teada, siis andke teada e-mailil.
MA LOODAN, ET TE SAATE MULLE MIDAGI SOOVITADA.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud juhul soovitan teil tulla vastuvõtule. Kuna kaalunõustamisel tuleb arvestada ka neeruprobleemiga ei ole meiliteel vahendatav kindlasti piisav. Võtan vastu Tallinnas ja korra kuus Tartus. Info ja registreerumine aadressil toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala