Toiduspetsialist 23.08.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere !!
Ma olen 16-aastane ja ma olen viimasel ajal oma toitumisega mures. Kas te saaksite mulle soovitada, kuhu toiduspetsialisti juurde minna. Oleks tore kui Taliinnas. Ma olen juba kolm kuud tahtnud minna toiduspetsialisti juurde, kuna ma tahan toituda tervislikult. Tahaks kellegi juurde minna, kes aitaks mul tervisliku toitumisega tegeleda, ja sinna juurde ka trenni jutt. Ma oleks väga õnnelik, kui te saaksite mulle öelda, kuhu minna.
ette tänads
A-M..
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toitumissoovituste saamiseks võite tulla Tallinnas vastuvõtule (Gonsiori 3-II korrus). Registreerumine aadressil toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala