Soolekeerd ja menüü 20.08.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Üks mu pereliige sattus mõned päevad tagasi haiglasse, diagnoosiks soolekeerd. Nüüd on küsimus, milliseid asju ta süüa tohib ja milliseid mitte. Seda olen ma erinevatest tekstidest välja lugenud, et kiudaineid peaks dieet sisaldama palju, aga valke vähe. Samas ei lubanud arst tal süüa õunu ega muid happelisi asju. Tegu on inimesega, kes pole just eriti teadlik toituja ja vajab järgimiseks konkreetset toiduainete nimekirja (mida tohib, mida ei tohi). Kuhu peaksin pöörduma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toitumissoovituste saamiseks võite tulla vastuvõtule. Registreerumine aadressil toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala