Jarina ja Lindaxa 08.07.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Hakkasin kasutama Jarina ras. vastaseid pille aga Lindaxa kuur on pooleli ( enne välja ostetud, kui keelustati). Küsimus siis selline, et kas võib neid kahte preparaati koos kasutada? Nt Jarina hommikul kell 8 ja Lindaxa kell 10 või on nad koos täisti keelatud? Kas Jarina toimeaine väheneb jne?
Tänan vastuse eest.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sibutramiin(Lindaxa sh) ei tohiks halvendada suukaudsete kontratseptiivide toimet, kuid soovitan teil siiski silmas pidada, et sibutramiinil on hetkel müügikeeld.
Heade soovidega, dr.Ehala