Magusainetega limonaad 18.05.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen harjunud jooma päevas 1,5-2 liitrit magusainetega (ilma suhkruta) limonaadi.
Kas sellest võib tekkida mingi kahju tervisele?
Kui jah, siis missugune?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teatud magusainete liigtarbimine võib olla seotud halvenenud une, peavalude, seedetegevuse häiretega kui ka mõjutada söögiisu.
Heade soovidega, dr.Ehala