Kõhu korisemine 10.05.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere !!!
Ma tahtsin küsida, et kas see on normaalne, kui ma söön kõhu täis ja siis 5-10 minuti pärast hakkab see korisema, nagu ei oleks midagi söönud!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teatud inimestel võib seedetegevuse aktiveerumine olla üpris "häälekas" ning see ei pruugi sugugi tähendada, et midagi on korrast ära. Tähelepanu võiks pöörata sellele kui kiiresti te sööte (kiirustamisega kaasneb õhu ahmimine) ja panna tähele, kas on vahet sellel, mida te sööte, sest mõned toiduained võivad mainitud kaebust enam esile kutsuda. Ka liialt järsud muutused oma tavapärases dieedis võivad seedetegevust mõjutada. Kui kõhukorinale kaasneb teisi kaebusi võib vajadusel pidada nõu arstiga.
Heade soovidega, dr.Ehala