Toitumine pärast infarkti 25.04.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Milline peaks olema minu menüü? Olen tugevalt ülekaaluline ning möödunud nädalal sattusin infarktiga haiglasse (1 pärgarteri ummistus). Olin ka kirglik suitsetaja ning sellest loobumisel kardan, et tuleb kaalu veel juurdegi ning samuti meeldib mulle ülearu magus.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Menüü näidist kirja teel teile teha ei saa. Soovituste koostamiseks peaksin teist teadma enam. Kutsun teid vastuvõtule, et siis vastavalt vajadustele koostada ka toitumissoovitused. Võtan vastu TÜK Tallinna kui ka korra kuus Tartu Meestekliinikus (reg: toitumine@kliinikum.ee).
Heade soovidega, dr.Ehala