Toitumishäire 25.04.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen oma toitumise kontrollimisega üle käte läinud. Kunagi diagnoositi mul anorexia nervosa, siis edasi läks see buliimiaks ja siis jälle anorexiaks jne jne. Nüüd kus otsustasin, et söön normaalselt, võtsin kahe nädalaga kümme kilo juurde ja enesetunne ei ole hea, ajab nutma lausa. Panin netiotsingusse erinevaid otsisõnu, kuidas ekstreemsemalt kaalu langetada. Olen proovinud oksendamist kahvliga, aga no verd hakkas liiga palju tulema. Kahvel selle pärast, et näpuga enam ei õnnestunud. Paar päeva tagasi märkasin arvutist et süüakse mahla sees immutatud vatti. Olen seda nüüd kaks päeva teinud...kaal langeb sama kiiresti, kui ta mu alakaalust 10 kilo tõusis...Tahtsin küsida, et kas see vatidieet on väga ohtlik?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
See, mida endaga teete on ohtlik. Soovitan võtta ühendust oma raviarstiga, kes teiega söömishäirega seotult tegeles.
Heade soovidega, dr.Ehala