Kaalu tõstmine 22.04.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Soovitage tablette, mis aitaks kaalu tõsta.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuigi osade ravimite kõrvaltoimena võib mõnedel patsientidel esineda kaalutõusu, siis otseselt kaalu tõstmiseks mõeldud ravimeid müügil pole. Kui madala kaaluga kaasneb ka kehv söögiisu, siis rahvameditsiinis on kasutatud söögiisu tõstva vahendina koirohtu.
Heade soovidega, dr.Ehala