Dieet pärmseenhaiguse puhul 13.02.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist, ma pole kindel, et esitan küsimuse õigesse rubriiki kuid mure on järgmine: nimelt on mul pärmseenhaigus ning olen kuulnud, et sellega peab jälgima ka toitumist. Milliseid toiduained ma siis süüa võin ning mida vältima peaks ning kui kaua?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vältige rafineeritud toiduaineid ja magusaid coca-cola tüüpi jooke (kiirtoit). Samuti on soovitav vähendada magusa ja saiatoodete (sh. saiakesed, koogid, jms) tarbimist. Tooge oma menüüsse enam kiudaineterikkaid toiduaineid.
Heade soovidega, dr.Ehala