Õunaäädikas 10.02.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas võib õunaäädikat pudelist juua (s.t. veega segamata)?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Lahjendamata kujul ei soovita ma teil õunaäädikat tarbida ning ka lahjendatud kujul ei tohiks viimase tarbimisega liialdada.
Heade soovidega, dr.Ehala