Vitamiinipreparaatide võrdlus 10.02.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen tahtnud võrrelda erinevaid vitamiinide komplekse, kuid ühes on näiteks A-vitamiinisisaldus antud RÜ-des -3000 RÜ, teises mikrogrammides - 750 µg. Milline on RÜ-te ja µg suhe, mitu µg on üks RÜ?
Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
3000 RÜ (retinooli)on ligikaudu võrdne 900 μg. Soovides pisut enam lugeda võite kasutada näiteks lehekülge: http://en.wikipedia.org/wiki/Vitamin_A
Heade soovidega, dr.Ehala