Ülekaal 28.01.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Olen 31-aastane naine. Ma olen 168cm pikk ja kaalun 100 kg, olen sünnitanud kaks last ja põen südamehaigust, olen 80% töövõimetu. Sooviks oma kaalu langetada, aga haiguse tõttu ei saa suurt füüsilist koormust lubada. Mida teha? Kas on võimalik tulla konsultatsioonile Tartus ja mis see maksab?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tartus võtan vastu vastavalt vajadusele, mõnikord korra kuus, mõnikord üle kuu. Esmane vastuvõtt maksab 400 krooni ja korduv 200 krooni. vastuvõtule tulles oleks hea eelnevalt pidada vähemalt nädala jooksul toidupäevikut.
Heade soovidega, dr.Ehala