Toitumiskabinet Tallinnas 24.01.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Kas Tallinnas on kusagil toitumiskabinet, kust saaks abi ja kontsultatsiooni söömishäirete kohta?
Tänades. Naine 28
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võite pöörduda Sensuse keskusesse; http://www.sensus.ee/
Heade soovidega, dr.Ehala