Ülesöömine 26.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mul on selline mure et 5 korda nädalas söön ma kuskil 1100-1200 kcal ulatuses, kuna rohkem lihtsalt ei taha, ja siis 2 korda nädalas söön nii kohutavalt palju...kuni 4 korda rohkem enda päevasest kcal vajadusest. Ja siis ei söö ma korralikku toitu vaid krõpse, pitsat, sokolaadi, jäätist. Kas on võimalik, et see hakkab mu kaalule lõpuks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjeldatud toitumisviis koormab kindlasti teie seedesüsteemi ning võib seega kahjustada tervist. Samuti võib taoline toitumine pikemas perspektiivis viia kaalutõusuni.
Heade soovidega, dr.Ehala