Kultuur ja dieedid 14.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas on olemas mõne riigi või kultuuri dieete, mis lisaks kaalulangetamisele on ka siiski tervisilikud? Ma lugesin, et mõned dieedid võivad tekitada depressiooni ja hullemaid terviseprobeeme. Milliseid toiduaineid peaks eelistama?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mõni aeg juba on saadaval toitumissoovitused leheküljel toitumine.ee
Kui need baasteadmised selged on täisväärtusliku ja tasakaalus menüü koostamine lihtne. Kui rääkida veel eri piirkondade toitumistavadest, siis meeldib mulle isiklikult Vahemerelik toitumis-stiil.
Heade soovidega, dr.Ehala