Toitumine kiirituse ajal 12.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Sooviksin teada, millistest toiduainetest peaks kindlasti loobuma kiirituse ajal ja millised on eriti kasulikud ravi ajal? Kas oskate ka soovitada raviteesid?
Tänan
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
ere.
Vastus sisaldub eelmises kirjas.
Parimatega, dr.Ehala