Ülekaal 02.11.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen kehamassi indeksiks saanud 33. See on rasvumine. Tõepoolest on mul üle püksiääre õllekõht tihedast alkoholi manustamisest ja vähesest liikumisest! Veel on tuvastatud u. 2 a tagasi kilpnäärme alatalitus. See tekkis mul peale sünnitust, olen kaalus juurde võtnud ka tänu sellele haigusele. Olen alles 26. aastane naine ja tunnen end halvasti, kompleksides isegi oma elukaaslase ees! Mida teha? Töötus sunnib noori inimesi virelema ja lahenduse asemel mured mõnuainesse matma! Mida teha? ... õigemini ma tean, mida teha, vaja end käsile võtta!!!! aga mul puudub JÄRJEPIDEVUS! APPI!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui endal järjepidavusest puudu jääb, leidke tugiisik (elukaaslane, sõbranna, mõni töökaaslane...), kes teid rea peal hoiaks, julgustaks ning innustaks. Pange paika plaan ja eesmärgid igaks nädalaks. Oluline pole, et kohe suurei muutusi teeksite, vaid see, et kõik mida oma elustiilis-toitumises muudate ka püsima jääks.
Heade soovidega, dr. Ehala