Kaalutõus ja Harmonet 11.10.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
olen 26a. vana, tarvitasin Harmoneti enne rasedust, olulisi kaalukõikumisi polnud. Peale sünnitust imetamise ajal kasutasin Cesarette minipille ja kaal langes. Kui lõpetasin imetamist soovitas arst minna tagasi Harmoneti peale. Esimese kuuga kaal tõusi 3 kilo võrra. Kas kaalutõus näitab, et Harmonet mulle rohkem ei sobi? Toitumine on koguaeg sama olnud + füüsilis koormust rohkem.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitaksin teil siiski üle vaadata oma toitumise (päevase kaloraaži), sest imetamise ajal vajab naine pisut enam energiat kui muidu. Kontratseptiivide osas soovitan nõu pidada günekoloogiga. Osadele sobib paremini üks, osadele teine preparaat ning vahest võivad mõned tooted soodustada kerget vedelikupeetust organismis, misllest siis ka näiline kaalutõus.
Heade soovidega, dr.Ehala