Ülekaal ja liigne karvakasv 26.09.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas naisterahva liigne karvakasv võib olla seotud ülekaalulsuse ja ebatervisliku toitumisega? Kas liigse karvakasvu osas on võimalik midagi ette võtta muutes toitumisharjumusi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tre.
Liigne karvakasv võib olla seotud hormonaalsete muutustega, mida on võimalik kontrollida vereanalüüside kaudu. Liigne kehakaal võib mõjutada hormoonide taset veres ning kehakaalu normaliseerudes tasakaalustub sellisel juhul ka hormoonide töö. Igal juhul tasub pidada nõu oma perearstiga.
Heade soovidega, dr.Ehala