juustelangus 22.09.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
mul on selline mure, et mul tuleb kohutavalt palju juukseid välja. Eriti peale pesu kui neid kammida üritan. Olen mõelnud, et äkki on see toitumisest, aga ma olen ju täiesti normaalkaalus (19a /162cm/63kg) kilo-kaks võiks isegi alla saada. Kas on võimalik, et asi on siiski kaalus
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Juuste väljalangemine võib olla märgiks teatud vitamiinide mineraalainete puudusest organismis. Kehakaaluga ma seda ei seostaks. Soovitan teil teha kuuri mõne juuste tugevdamiseks mõeldud kompleksvitamiini preparaadiga. Juhul kui probleem jääb püsima, soovitan teil konsulteerida oma perearstiga.
Heade soovidega, dr.Ehala