kaal ja rasedus 25.08.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kaalusin paar aastat tagasi 45kg..nüüd olen 52kg..olen 20a ja 173cm pikk.päevad pole mul ära jäänud...tahaksin teada,kas 52kg on piisav,et rasestuda?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
tere.
Olete oma pikkuse kohta endiselt alakaalus.Vajalik kaalutõus oleks vähemalt viis-kuus kilo. Võimalik et rasestuksite ka oma praeguse kaalu juures, kuid alakaalul võivad olla raseduse kulgemisel negatiivsed mõjud nii teile endale kui ka lootele. Seega soovitan siiski veel kaalu tõsta.
heade soovidega, dr.Ehala