tervislik toitumine 13.08.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kust saada teavet tervisliku toitumise kohta? Teooriaid on erinevaid ja see ajab segadusse. Kas on mingeid üldiseid juhiseid. Kuidas on toitumine seotud kehatüübi ja treeninguga? Kas on vaja toidulisandeid ja vitamiine? Milline on mõistlik kogus?
Taimetoitlus (vegetarianism) - kas on saab olla tervislik?
Kust saada nõu? (Raamatud, internett, konsultandid)
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Raamatuid tervisliku ja tasakaalustatud toitumise kohta on üpris paju müügil, seljuures ka meie oma tunnustatud toitumisspetsialistidelt (M. Zilmer, S. Teesalu, M. Maser, jt). Nende kohta tasub küsida infot raamatupoodidest. Internetist võib vaadata lehekülge terviseinfo.ee, kus on üleval toitumisprogramm. Kui teil on küsimusi toitumise kohta täpsemalt võite tulla konsultatsioonile (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala