Toitumiskonsultant Tartus 08.05.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere päevast!
Mul on kerge hirm, et hakkan kalduma anoreksia poole. Olen juba kergelt alakaaluline, tunnistan küll endale seda, kuid ei võta midagi ette vaid jälgin enidelt kriitiliselt mida suhu pistan. Kuhu võiksin Tartus pöörduda, et abi saada? Hea oleks kui see ei oleks ka väga kallis...
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
TÜK Psühhiaatriakliiniku juures on spetsiaalne toitumishäiretega tegelev üksus. (dr.A.Järv, jt). Soovitan teil oma probleemiga sinna pöörduda.
Heade soovidega, dr.Ehala